Mijn Hummeltje is een bedrijf gespecialiseerd in houten speelgoed voor kinderen. Het bedrijf wil verantwoord spelen hiermee onder de aandacht brengen en daarbij ook zorgen dat ieder kind de juiste motoriek ontwikkelt. Hoewel het bij het bedrijf voornamelijk gaat om het houten speelgoed, zijn er nog veel meer producten in het assortiment te vinden. Hierdoor kun je alles aanschaffen voor jouw bedrijf. Hiervoor hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen via de webshop, waarna de bestelling snel aan huis geleverd wordt.Bij Mijn Hummeltje zijn er veel verschillende betaalmethoden terug te vinden. Zodra de bestelling geplaatst is, heb je het speelgoed snel in huis. Als iets niet naar wens is, kun je gebruik maken van het retourbeleid van het bedrijf. Ook is er een goede klantenservice aanwezig, die jou op ieder moment van de dag kan bijstaan bij het plaatsen van een bestelling en het beantwoorden van vragen. Het bedrijf heeft daarbij klanttevredenheid en gebruiksgemak hoog in het vaandel staan, en dit zie je aan ieder aspect van de website en de functionaliteiten terug.
Alle reviews
Arianne van Hees
Wat een ellende. Misleid door de omschrijving “educatief speelgoed” 2 artikelen besteld en betaald. Daarna pas ontdekt dat de artikelen niet bij henzelf vandaan komen. Lang moeten wachten en 2 flut artikelen ontvangen. Mail gestuurd over het retourneren. Kreeg ik een aanbod om het met 20% korting te houden. Weer een mail gestuurd om het retourformulier te krijgen wat nodig is om te kunnen retourneren. Geen reactie ontvangen. De telefoon is afgesloten. Op internet vind ik diverse adressen, dus waar moet ik mijn artikelen heen sturen? Ik schakel onze rechtsbijstandverzekering in.
Sdj
Het klinkt als een nette klantenservice, maar de antwoorden zijn steeds anders. Het pakket is nog onderweg, we sturen een nieuw pakket, het pakket is zoek. Alle versies zijn inmiddels voorbij gekomen.
Uiteraard hoop ik nog dat mijn pakket binnenkomt, maar zij hebben de betaling al binnen, dus ik heb er niet veel vertrouwen meer in….
Annelie
Shauni
Bestelling na 2 maanden niet ontvangen maar moet er wel voor betalen via klarna omdat ze het hebben gemarkeerd als bezorgd ! Weg met mijn hummeltje !!
Bas
Lucy Sie
De verpakking is slecht, na openen zie de dozen ook niet mooi, vooral omdat ik als kado wil geven.
Jammer vind ik.
ANNA JANSSEN
Nieske
Lenie Everts
Ik heb in september een product besteld en betaald maar deze wordt niet geleverd. Telefonisch is Mijn Hummeltje ook niet bereikbaar. Via de mail krijg ik steeds hetzelfde excuus en de belofte dat het snel geleverd wordt. Ik heb er geen vertrouwen meer in en denk dat ik ben opgelicht.
JH
Maanden geleden besteld en betaald maar er is niets geleverd!!!
Anne
Het gaat om een bestelling die in maart is gedaan. Inmiddels zijn we halverwege juni.
De klantenservice is telefonisch NIET bereikbaar. Via mail krijg je te maken met standaard reacties ongeacht hoe vaak je mailt. SLECHT
Duco
Eunice Valpoort
Ik heb meteen contact met mijn hummeltje opgenomen en verzocht om mijn geld terug te storten. En toen begon de ellende. Ik bleef mailtjes krijgen met de mededeling dat ze het opnieuw zouden verzenden, nader ik uitdrukkelijk aan had gegeven dat niet te willen. Nu beweren ze dat het pakketje naar een verkeerde adres geretourneerd is en dat ze mijn geld daarom niet terug kunnen storten. Terwijl de track en trace code aangeeft dat het wel is opgehaald. Pure oplichterij!
Anandi
Justin
Communicatie hierover onvoldoende, terwijl je wel na 1 bestelling iedere dag wordt doodgegooid met reclames.
Vervolgens wordt levering kapot geleverd…….
Gratis tip van mij: bestel hier niet mensen!!!!