Jako is een kledingmerk dat binnen de voetballerij zeer bekend is. Het is een echt voetbalmerk met zeer veel ervaring in het ontwikkelen en verkopen van benodigdheden. Het bedrijf is kledingsponsor van verschillende voetbalclubs en alle Jako producten zijn te koop bij veel sportwinkels door heel Europa. De kern van het assortiment is de teamkleding en de bijbehorende accessoires zoals scheenbeschermers. Daarnaast kun je zeer veel trainingsbenodigdheden aanschaffen zoals trainingspakken en verschillende basics. Naast het eigen Jako merk kun je ook veel producten aanschaffen als je fan bent van een club die wordt gesponsord door Jako. De kledingstukken uit de lijnen van eerdere jaargangen worden met korting aangeboden in de outlet op de webshop. De kortingen en extra’s die Jako via de eigen webshop biedt zijn niet dezelfde als in reguliere sportwinkels.
Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 scheur in onderkleding Op 7 mei bestelling bij Jako gedaan, 1 ondershirt en 1 sport onderbroek. Bij eerste keer gebruik van de broek geconstateerd dat er een scheur bij de bovennaad zat. Mail naar Jako gestuurd met foto erbij. Snelle reactie van Jako dat ze graag een labeltje uit de broek wilden ontvangen om de klacht in behandeling te nemen. Omdat ik de labels er altijd gelijk uit knip hen gemaild dat ik deze al in de vuilniszak had gegooid. Reactie hierop dat ze toch het labeltje wilden ontvangen. Vuilniszak omgekeerd(leuk is anders) en nog twee labels terug kunnen vinden. Deze naar Jako gemaild en bon van de orderbevestiging met alle nummers erop gemaild.Hierop reactie gekregen dat ze toch echt een ander label moesten hebben. Hen gemaild dat ik geen andere label heb kunnen vinden en dat ik niet nog eens de vuilniszak door ga spitten. Geen reactie meer ontvangen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Ondertussen reactie van Jako ontvangen en ze gaan alsnog de onderbroek vergoeden. Uiteindelijk dus goed opgelost.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Bert van Slooten
Ik vind het zeer merkwaardig dat je alleen op basis van een label wat in de broek zit, een klacht in behandeling kan nemen. Op deze wijze jaag je je klanten weg.
Bert van Slooten