Wil je jouw ervaringen met bestellen bij TONZON met ons delen of wil je graag eerst de beoordelingen van andere klanten lezen voordat je beslist iets te gaan kopen? Lees hier onafhankelijke reviews van echte klanten en bepaal aan de hand daarvan of je TONZON een betrouwbare winkel vindt. Ook iets gekocht bij TONZON deel dan jouw ervaring, in een review, door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie. Help anderen een goede keuze te maken door zowel jouw negatieve als positieve ervaringen te delen. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden hoe beter en completer we een beeld van TONZON kunnen vormen. Met dat beeld kunnen we anderen helpen om een juiste keuze te maken.
Beoordelingen en reviews worden gescreend en valse beoordelingen worden zoveel mogelijk verwijderd. We hechten veel waarde aan onafhankelijke en oprechte ervaringen zodat iedereen een eerlijk en betrouwbaar beeld kan vormen. Heb je na het lezen van deze reviews een keuze kunnen maken en een bestelling gedaan bij TONZON laat je mening dan achter en help anderen ook in het maken van hun keuze.
Alle reviews
Aantal reviews: 3 Beoordeling:10 goed verlopen reparatie! Een deel van mijn vloerisolatie was kapot gegaan door de aanleg van een nieuwe gasleiding onder de grond. Tonzon heeft deze isolatie helemaal gerepareerd. Ook was er een probleem met het grondzeil waar water op bleef staan door verkeerd gemonteerde ontluchtingspijpen. Ook dit heeft Tonzon geheel kosteloos en keurig aangepast zodat de gehele isolatie weer uitstekend functioneert. Zeer tevreden!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Worst company I ordered radiatorfolie from Tonzon almost 4 weeks ago. They didn’t provide any trace of postNL delivery. Called the customer service 4-5 times, every time they say that the packet has been sent again but I wonder where it goes as I never received the packet till date even after 3 attempts. Their delivery is a joke!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte bezorging door Tonzon Tonzon laat leveren door TransMission, een bezorgingsbedrijf dat een track en trace geeft. Je krijgt een mail dat je pakje bezorgd wordt in een tijdwindow van 2 uur. Als deze 2 uur voorbij is wordt automatisch de tijd met een uur verlengd, daarna nogmaals. Vervolgens hoor je helemaal niets meer totdat er om 18:30 een standaard mail uitgaat dat de bezorger geweest is maar er niemand thuis was. Zonder briefje in de bus natuurlijk, want er is helemaal geen bezorger geweest.
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Marga Van der Lugt
Mukesh
Hageman
Bezorgen bij een afhaalpunt is geen optie. Wel kun je je pakje in Vianen zelf afhalen, waar je dan natuurlijk nog steeds 7,66 voor betaald hebt. Voor een pakje dat niet bezorgd wordt. De klantenservice mail van TransMission bestaat niet.
Ik weet dat bezorgers het moeilijk hebben en onderbetaald worden, maar je eruit liegen alsof er iemand geweest is terwijl ik 6,5 uur echt heb zitten wachten is echt slecht. Dat Tonzon geen optie aanbiedt om een pakje te bezorgen bij een afhaalpunt én een bezorgdienst in de arm neemt met een disfunctionerende ‘track en trace’ en malafide ethiek kan anno 2021 niet meer.